Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Multi-ijs Willem Eggertstraat. Meer weten? Ontdek meer
Natalie
21 jun 2026 om 19:28
Betaal voor een grote beker slagroom 6 euro 60 en je krijgt een klein bakje, gevraagd om glutenvrije hoorntjes maar er worden gewoon koekjes op het ijs gedrukt waardoor het ijs niet gegeten kan worden door mijn kinderen dus weg bestelling van 26 euro
Marjon
7 jun 2026 om 23:06
Goed verpakt, was heerlijk!
wendy
5 jun 2026 om 7:54
Heerlijk !
julian
31 mei 2026 om 21:25
werd gebeld dat ik niet thuis was terwijl de bezorger bij de buren stond toen werd er heel bijdehand gezegt dat ik volgende keer het juiste huisnummer moet geven terwijl ik het juiste huisnummer had ingevoerd
Jeroen
29 mei 2026 om 18:39
Was heerlijk en ijskoud bezorgd!! Aanrader!!
Bibi
26 mei 2026 om 21:27
goeie smaak, goed verpakt en lieve bezorger
Sarissa
26 mei 2026 om 20:45
Heerlijk ijs! Handig verpakt, snelle service en een hele aardige bezorger !
remco
25 mei 2026 om 0:16
duur en lange bezorg tijd
Demi
3 mei 2026 om 20:08
Altijd goed
Sonja
21 apr 2026 om 20:12
Erg lekker en goed bezorgd! En vandaag zelf erg snel dus fantastisch maar… nu de 3 of 4 de keer dat ik de Dubai chocolade aardbei en nog iets besteld.. en het gaat mij juist om de chocolade die hier ruim in zat. Zag ik dat dit wel erg karig is geworden..
Miriam
10 apr 2026 om 19:51
Altijd lekker
Demi
8 apr 2026 om 20:38
snelle service vriendelijk en heerlijk ijs